Fennakadás nélkül folytatódhat a munka, mi gondoskodunk rendszereiről.
Az AV rendszerek üzemeltetésének támogatása hosszú időn keresztül nem kapott kiemelt figyelmet. Különösen, mivel a technológia nem volt túl komplex. Jellemzően egy kijelző volt csupán a tárgyalókban és a leggyakoribb problémát a csatlakozó kábelek kontakt hibája jelentette.
A hibrid irodák integrált Teams rendszerei, automatizált működése és különös tekintettel a tárgyalók stratégiai jelentőségének növekedése előtérbe helyezte az üzemeltetés kérdését.
A Streamnet vállalja az akár 4 órán belüli hibaelhárítás megkezdését, tartalékeszközök biztosítását, amelyekkel kiválthatók az esetlegesen meghibásodottak. Számos esetben a munkaidőben folyamatosan a helyszínen rendelkezésre álló szakembert is egyszerűbb tőlünk bérelni, mint felvenni. A helyszíni rendelkezésreállás különösen értékes kiemelt megbeszélések, konferenciák esetén, ahol műszaki problémák megoldására maximum egy kávészünetnyi idő áll rendelkezésre.
A támogatás természetesen nem merül ki a hibaelhárításban, rendszeres karbantartással számos hiba megelőzhető és az eszközök élettartama is növelhető.
Comments