Szolgáltatások
Szolgáltatásaink végigkísérik megoldásaink teljes életciklusát a tervezéstől a megvalósításon keresztül, az üzemeltetés támogatásáig. Szilárdan hiszünk abban, hogy a kollégáink szakértelme, tapasztalata, professzionális hozzáállásuk különböztetnek meg bennünket versenytársainktól.
Ezenfelül videokonferencia és streaming tekintetében saját, magyarországi infrastruktúránkkal állunk ügyfeleink szolgálatára.
Rendszertervezés, konzultáció
Komplex AV rendszerek elképzelhetetlenek alapos tervezés, konzultáció nélkül. Az AV rendszer szorosan együtt kell, hogy működjön a társrendszerekkel: a belső építésztettel, az IT-val, a gépészettel, az erősárammal, a fizikai és informatikai biztonsággal, ezért célszerű párhuzamosan folytatni a tervezésüket. Megoldásaink az ügyfél kollaborációs kultúrájának, műszaki és esztétikai igényeinek megismerése alapján jönnek létre, figyelembe véve a technológia aktuális lehetőségeit, az iparági legjobb gyakorlatokat és a projekt költségvetését.
Kivitelezés
A kivitelezés során mérnökeink és technikusaink ellenőrzik a beérkezett berendezéseket, tesztelik a tervezett konfigurációkat, majd letelepítik, felprogramozzák az ügyfél telephelyein, ellenőrzik működésüket. A folyamat során együttműködünk az ügyfél helyi (és sok esetben távoli, nemzetközi) IT/AV szakembereivel a tökéletesen működő megoldások létrehozása érdekében. Gyakorlott projektmenedzsereink folyamatosan tartják a kapcsolatot az ügyfél és a társvállalkozók szakembereivel, hogy segítsük egymás munkáját és biztosítsuk a projekt határidők betartását. A nagyobb projektek indulását kiemelt, akár helyszíni támogatással szoktuk biztosítani.
Rendszerfelügyelet, támogatás
A komplex AV rendszer üzemeltetése ma már az IT rendszerekhez hasonló feladat. A Streamnet által szállított rendszerekre a törvényileg előírt garancián felül rendszergaranciát tudunk vállalni, ami bármilyen hibajelenség esetére megoldást nyújt. Lehetőség van a garancia kiterjesztésére, de leginkább a határidőre történő hibaelhárítást (SLA) javasoljuk, amelynek keretén belül kollegáink akár tartalékeszközökkel határidőre biztosítják a hiba elhárítását.
A hibaelhárítást professzionális, digitális hibajegykezelő rendszerünk, többszintű szervízcsapatunk és szigorú eszkalációs rendszerünk teszi lehetővé.
A mindennapok során a felhasználók által használt rendszerekhez a hibamentes működés és az eszközök élettartamának maximalizálása érdekében negyedéves karbantartási szolgáltatást javaslunk.
Kihelyezett szolgáltatások
Tekintettel az AV rendszerek gyors fejlődésére, nehéz naprakész, az üzemeltetésében jártas szakértőket találni a munkaerőpiacon. Ügyfeleink gyakran igénylik a Streamnet tapasztalt kollegáinak folyamatos helyszíni jelenlétét, akár az év minden napján. Tekintettel több mint 100 fős szakmai gárdánkra, szabadság vagy betegség esetén is biztosítjuk a szolgáltatást.
Videokonferencia szolgáltatás
A Streamnet saját, Magyarországon telepített, felhő alapú videokonferencia szolgáltatást biztosít, amelyre a hagyományos gyártók (Cisco, Poly, stb.) eszközein kívül böngészővel is be tudnak jelentkezni. Előnye a nagy gyártók nemzetközi felhőszolgáltatásához képest, hogy a teljes infrastruktúra saját kézben van, ezért a felhasználók nincsenek kitéve a nemzetközi telekommunikációs vonalak, vagy a külföldi rendszer túlterhelésének.
Streaming szolgáltatás
A Streamnet társcége a Videosquare saját, magyarországi szolgáltatói infrastruktúráján és saját fejlesztésű technológiáján keresztül képes streaming közvetítést biztosítani, akár több ezer egyidejű felhasználó részére. Vállaljuk a közvetítés teljes körű megszervezését, beleértve a felvételt, a streaming szerverre feltöltést és a felhasználók műszaki támogatását. A felvétel helyszíne lehet az ügyfél telehelyén, vagy a Streamnet infrastruktúráján.